18 συνταγές για πρωινό πλούσιο σε πρωτεΐνες

συνταγές για πρωινό πλούσιο σε πρωτεΐνες

Στα πλαίσια μιας ισορροπημένης διατροφής, πρέπει να τονιστεί ότι είναι πάρα πολύ σημαντικό να μην παραλείπουμε το πρωινό από την καθημερινή μας διατροφή καθώς και να προσπαθούμε να υιοθετούμε πολλά μικρά γεύματα με στόχο την βελτίωση του μεταβολισμού μας, τον έλεγχο παραγωγής ινσουλίνης και την πρόσληψη επαρκούς ποσότητας πρωτεϊνών και φυτικών ινών. Συνήθως οι περισσότεροι άνθρωποι κάνουν ασυνειδήτως διατροφή πλούσια σε υδατάνθρακες και κορεσμένα λίπη ή καταναλώνουν πολλές επεξεργασμένες τροφές με αποτέλεσμα να επιδεινώνεται η κατάσταση του μεταβολισμού τους και να μην γίνεται επαρκής πρόσληψη μικροθρεπτικών συστατικών από όλες τις αναγκαίες για τον ανθρώπινο οργανισμό ομάδες.

Το περιοδικό υγείας livestrong μας προτείνει 18 χρήσιμες και πρωτότυπες συνταγές για πρωινό το οποίο είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες. Οι συνταγές αυτές φαίνονται συνοπτικά στην παρακάτω εικόνα.

Αναλυτικά οι συνταγές με εικόνες και οδηγίες μαγειρέματος (στα Αγγλικά) είναι διαθέσιμες στο συνημμένο αρχείο.

Σχετικές δημοσιεύσεις